شعر ذیل از باب خیر خواهی و بهتر شدن کار ، در جواب شعر " الا یا ایهاااول به نامت اقتدا کردم " گفته شد.
الا یا ایهاالشاعر که شعری کرده ای انشا
در اول مدح تو گویم ، سپس دارم به تو حرف ها
سرودی شعر نابی را که باشد در ره عرفان
ولیکن باشدی آن را بسی اشکال در معنا
تو گر تمرین کنی ای دوست شود شعرت از این بهتر
همی خواهم صلاح تو که کردم نقد شعرت را
به پایان می برم شعرم کنم کوته سخن اینجا
مشو دلخور زمن ای دوست ، اگر اهل دلی جانا
" علی اصغر هادی گل"
خلج و خلجستان ...