آیا انسان فقط با زبان بدن تکلم می کند و نظرات و احساسات و منظور خود را به طرف مقابل می فهماند و یا از طرق دیگر نیز این موضوع امکان پذیر است.
ما برای بیان عواطف ، احساس ، نظر و... خودمان از سایر اجزای بدن نیز خیلی استفاده می کنیم . چند ماه قبل در این رابطه مطالبی را درج کردیم . حسب درخواست عزیزان مجددا مطالبی را خواهیم نگاشت.
زبان بدن یک ارتباط غیرکلامی است که ما به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه از آن استفاده میکنیم. این ارتباط غیرکلامی شامل ارسال و دریافت سیگنالهای بدون کلام میشود. گفته میشود که ارتباطات خوب پایه و اساس رابطههای موفق است، بنابراین توانایی شناخت و استفاده درست از رابطهی غیرکلامی یا همان زبان بدن ابزار قدرتمندی است که به شما این امکان را میدهد که منظور واقعیتان را به فرد مقابل برسانید و تعامل با دیگران را به یک تجربهی آسان و لذتبخش تبدیل کنید
خلج و خلجستان ...ما را در سایت خلج و خلجستان دنبال میکنید
برچسب: زبان بدن,زبان بدن زنان,زبان بدن چیست, نویسنده: بازدید: 78