قدیما که گوشی همراه و ساعت و... نبود مردم با صدای گرم و
دلنشین فردی که سحر خوانی می کرد برای خوردن سحری بیدار
می شدند . چقدرزیبا و دلنشین ابیات عرفانی و معرفتی را
می خواندند . این موضوع درروستاها بیشتر رایج بود .چقدر خوب
است که این رسم قدیمی ( خصوصا درروستاها ) حفظ بشود.
خلج و خلجستان ...ما را در سایت خلج و خلجستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65