
یادمه کوچیکیام وقتی را یادم میاد که مردمون دهمون خوب بودن با همدیگه ، چه با صفا و مهربون یادمه کوچیکیام ، وقتی که من بچه بودم تو کوچه تایر بازی می کردم و می دویدم همگی جمع می شدیم ، بازی های قشنگ قشنگ قایم باشک بازی و یه قل ، دوقل ، اله کلنگ بازیهای قدیمی ، توپ بازی و الک دولک لی لی و تیله بازی ، دو...
ادامه مطلب
قدیما که گوشی همراه و ساعت و... نبود مردم با صدای گرم و دلنشین فردی که سحر خوانی می کرد برای خوردن سحری بیدار می شدند . چقدرزیبا و دلنشین ابیات عرفانی و معرفتی را می خواندند . این موضوع درروستاها بیشتر رایج بود .چقدر خوب است که این رسمxa0 قدیمی ( خصوصا درروستاها ) حفظ بشود. ...
ادامه مطلب
خدایا از شر اشرار به تو پناه می بریم...
ادامه مطلب